Trip

Умови та правила для туристів

 

Умови та положення


Ці загальні умови та правила («Умови та правила») регламентують відносини між вами («ви» або «Клієнт») і OY SRG Finland Ab нами («ми», «нас» або інші форми цього слова), оператором порталу бронювання ua.trip.ua (надалі в цьому документі — «Портал»). Ви повинні уважно ознайомитися з цими Умовами та правилами, перш ніж користуватися Порталом. Використовуючи Портал, ви погоджуєтеся з цими Умовами та правилами. Якщо ви не приймаєте їх, ми рекомендуємо відмовитися від використання Порталу та залишити веб-сайт.

Бронювати послуги на Порталі можуть лише особи, яким виповнилося принаймні 18 років і які діють як приватні клієнти. Приватний клієнт, на відміну від бізнес-клієнта, — це фізична особа, яка укладає законну угоду головним чином не в цілях ведення комерційної (у тому числі власної) діяльності.

Оператор Порталу та ваш контрагент за угодою:

OY SRG FINLAND AB (Trip)
PL 720
00101 HELSINKI-FINLAND

Адреса електронної пошти: customerservice@mytrip.support
Телефон: +38 044 357 12 35

Умови та правила наведено нижче.

Зміст

  1. ОБСЯГ ПОСЛУГ
  2. ПРОЦЕС БРОНЮВАННЯ ТА КОНТАКТНІ ВІДОМОСТІ
  3. ПОСЕРЕДНИЦТВО З БРОНЮВАННЯ РЕЙСІВ
  4. ПОСЕРЕДНИЦТВО З БРОНЮВАННЯ ГОТЕЛЬНИХ НОМЕРІВ
  5. ПОСЕРЕДНИЦТВО З БРОНЮВАННЯ ПОСЛУГ ІЗ ПРОКАТУ АВТОМОБІЛІВ
  6. СПЕЦІАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ПОСЕРЕДНИЦТВА З БРОНЮВАННЯ КІЛЬКОХ ПОСЛУГ
  7. ВІДОМОСТІ ПРО ВИМОГИ ДО ПАСПОРТІВ, ВІЗ І МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ
  8. НАШІ ВЛАСНІ ПОСЛУГИ
  9. ТАРИФИ Й ОПЛАТА
  10. ПРЕТЕНЗІЇ
  11. ПРАВА КЛІЄНТА ЗГІДНО З РЕГЛАМЕНТОМ ЄС
  12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
  13. ЗАСТОСОВНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТА ВРЕГУЛЮВАННЯ СУПЕРЕЧОК
  14. ЗАХИСТ ДАНИХ

ДОДАТОК 1. ВАРТІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДОПОМОГИ 

  1. ОБСЯГ ПОСЛУГ
    1. Посередництво з бронювання Послуг для туристів
      1. Що стосується послуг авіаквитків, готелів, страхування, залізничних квитків і прокату автомобілів на Порталі (разом — «Туристичні послуги»), Ми надаємо виключно послуги посередництва в організації подорожей, у яких Ми діємо лише як посередник між Вами й Постачальником послуг (наші послуги з посередництва в організації подорожей іменуються «Посередницькі послуги»). Із цією метою нашу роль і обов’язки обмежуються посередництвом у наданні Туристичних послуг, які надаватимуться третіми особами, такими як авіакомпанії, туристичні оператори, готелі, страхові компанії, компанії з прокату автомобілів або інші постачальники послуг (далі в кожному випадку — «Постачальник послуг» або «авіакомпанія», залежно від конкретної ситуації).
      2. Тому угода щодо фактичного надання Послуг для туристів (наприклад, договір на перевезення, страхування або прокат) укладається безпосередньо між Вами та відповідним Постачальником послуг. Ми не надаємо Послуги для туристів спільно з їхніми постачальниками та не є стороною угоди, яку Ви укладаєте з Постачальником послуг.
      3. Купуючи Туристичні послуги на Порталі, Ви надаєте Нам право здійснювати Посередницькі послуги й бути посередником між Вами та відповідними Постачальниками послуг від вашого імені, у тому числі надавати послуги з посередництва в оплаті цих Туристичних послуг для здійснення транзацій між Вами та Постачальниками послуг.
      4. Відповідальність за фактичне надання Послуг для туристів через Портал несе виключно відповідний Постачальник послуг. Як посередник ми не несемо жодної відповідальності за Послуги для туристів, які надає Постачальник послуг, а також не робимо жодних заяв і не даємо гарантій (прямих або очікуваних) щодо придатності або якості Послуг для туристів, що надаються через Портал. Відповідальність за претензії щодо надання чи ненадання Послуг для туристів несе Постачальник послуг.
      5. Якщо ви замовляєте спеціальні послуги (наприклад, особливе харчування, послуги для людей з обмеженими можливостями або дитячі сидіння) під час бронювання Послуг для туристів, ми передаємо ваш запит відповідному Постачальнику послуг. Однак ми не несемо жодної відповідальності за фактичну спроможність Постачальника послуг надати такі послуги.
    2. Наші власні послуги Окрім надання Посередницьких послуг відповідно до розділу 1.1 вище, Ми також відповідаємо за надання додаткових послуг (відмінних від Туристичних послуг) через Портал. Ви укладаєте угоду на надання таких додаткових послуг безпосередньо з Нами. У кожному окремому випадку Ми чітко інформуємо Вас про те, чи надаємо власні послуги (а також у якому обсязі ми їх пропонуємо), окрім посередництва в наданні послуг третіх осіб. Список наших послуг може з часом змінюватися. Деякі наші власні послуги описано в розділі 8. У процесі бронювання Вам надається докладний опис таких додаткових послуг, не вказаних у цих Умовах та положеннях, а також відомості про комісії та додаткові умови й правила бронювання й використання цих послуг.
    3. Застосовні умови угоди
      1. Ці Умови та положення поширюються Посередницькі послуги відповідно до розділу 1.1, а також наших власних послуг відповідно до розділу 1.2.
      2. Що стосується угоди про надання Туристичних послуг між Вами й Постачальником послуг (стороною якої Ми не є в жодному разі), застосовуватимуться умови й положення відповідного Постачальника послуг («Умови Постачальника послуг»). Такі Умови Постачальника послуг будуть надаватися Вам Нами й/або Постачальником послуг під час процесу бронювання, або Ви іншим чином можете отримати доступ до них безпосередньо через Постачальника послуг або звернутися до нього із запитом на їх отримання. Оскільки Умови Постачальника послуг можуть включати положення, що стосуються відповідальності, скасування, змін у бронюванні, повернень коштів (за наявності) та інших обмежень, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з ними.
  2. ПРОЦЕС БРОНЮВАННЯ ТА КОНТАКТНІ ВІДОМОСТІ
    1. У процесі бронювання вам надаються технічні засоби, які допомагають виявити й виправити помилки в реєстраційних формах перед надсиланням запиту на бронювання. Ви маєте перевірити точність усіх даних, перш ніж оформлювати свій запит на бронювання. Подальші запити на внесення змін можуть призвести до значних додаткових витрат.
    2. Ми можемо зв’язатися з вами в разі внесення додаткових змін у придбані Послуги для туристів. Ви маєте надати точні контактні відомості, такі як номер телефону й адреса електронної пошти. Крім того, ви маєте періодично перевіряти, чи від не надійшло від нас повідомлення.

      Ви також маєте переконатися, що можете отримувати повідомлення від нас. Ми не несемо жодної відповідальності, якщо ви не отримали від нас повідомлення з непідвладних нам причин, зокрема (але не виключно) через те, що (i) ви вказали неправильну адресу електронної пошти; (ii) наші повідомлення не доходять до вас через ваші налаштування електронної пошти; або (iii) Ваші налаштування електронної пошти відправляють наші повідомлення в спам.
  3. ПОСЕРЕДНИЦТВО З БРОНЮВАННЯ РЕЙСІВ
    1. Укладання договору та зміни в цінах
      1. Після надсилання Вами запиту на бронювання ми підтвердимо його отримання електронною поштою. Саме в цей момент набуває чинності договір щодо посередництва між Вами й Нами. Якщо Ви не отримали такого підтвердження протягом однієї години після надсилання запиту на бронювання і жоден із наших операторів не зв’язався з вами електронною поштою чи телефоном, щоб повідомити про будь-які проблеми, зателефонуйте нам або напишіть у чат, щоб отримати підтвердження.
      2. Відразу після видачі запитаних квитків ви отримаєте повідомлення електронною поштою з підтвердженням і номерами квитків. У цей момент укладається зобов’язальний договір між вами та відповідними авіакомпаніями.
      3. Ціни на рейс і відомості про доступні місця додаються безпосередньо на Порталі відповідною авіакомпанією. Якщо авіакомпанія вносить зміни, що не залежать від нас (наприклад, зміни в ціні, доступності місць тощо), уже після здійснення запиту на бронювання, але до набуття договором з авіакомпанією обов’язкової сили (як зазначено в розділі 3.1.2 вище), договір не набуває чинності й ваш платіж буде повністю повернено. Ми можемо зв’язатися з вами й запропонувати прийняти змінену ціну протягом звичайних робочих годин, але не пізніше ніж через 24 години після того, як нам стало відомо про змінення ціни, або в перший робочий день після такого періоду тривалістю 24 години.
    2. Відомості про умови бронювання та транспортування
      1. Що стосується рейсів, пропонованих на Порталі, ми діємо виключно як посередник. Угода на здійснення рейсу укладається безпосередньо між вами та відповідною авіакомпанією, і ми не несемо жодних договірних зобов’язань стосовно надання чи ненадання послуг із перельоту. Відповідальність за здійснення рейсу несе виключно авіакомпанія.
      2. Перед бронюванням вам буде надано умови та правили відповідних авіакомпаній.
      3. Здійснюючи посередництво щодо Туристичних послуг, які надаються авіакомпаніями, ми не гарантуємо доступу до системи бронювання авіакомпанії. Залежно від обставин, ми можемо діяти від вашого імені під час укладення договору між вами та авіакомпанією. Ми також можемо попросити вас звернутися безпосередньо до відповідної авіакомпанії із запитаннями про бронювання, зміну або скасування бронювання. Якщо ви придбали нашу послугу «Гнучкий квиток» (див. Розділ 8), усі запити щодо повторного бронювання потрібно здійснювати через нашу службу підтримки клієнтів, як зазначено в Розділі 8.1.4. Ви можете отримати два підтвердження бронювання: від нас і від відповідної авіакомпанії. Якщо ви отримали два підтвердження бронювання, для реєстрації на рейс використовуйте підтвердження бронювання від авіакомпанії.
      4. З метою загального ознайомлення нижче наведено відомості про типові умови, пов’язані з бронюванням і транспортуванням, які зазвичай застосовують компанії. Однак будь-які відмінні положення відповідної авіакомпанії мають перевагу над загальною інформацією, наданою в цьому розділі 3.2.4. Тому в кожному конкретному випадку перед бронюванням слід перевіряти застосовні умови відповідної авіакомпанії.
        • Розклад рейсів/реєстрація
          Розклад усіх зазначених рейсів указаний за місцевим часом. Прибуття наступного дня помічені в розкладі позначкою "+1". Зазначений розклади рейсу є попереднім і може змінюватися, про що буде негайно повідомлено, після видачі квитків, наприклад у зв’язку з обмеженнями, що накладаються органами керування польотами, через погоду або функціональні обмеження з боку авіакомпанії. Слідкуйте за новинами й перевіряйте розклад свого рейсу завчасно.

          Дотримуйтеся правил щодо часу реєстрації, указаних авіакомпанією. Авіакомпанії можуть відмовити в посадці, якщо ви запізнитеся на реєстрацію. Зауважте, що деякі авіакомпанії рекомендують реєструватися на своїх веб-сайтах і можуть вимагати плату за реєстрацію, якщо ви реєструєтеся вручну в аеропорту.
        • Комбінації окремих квитків
          Під час бронювання чітко вказується, що ви отримуєте комбінацію з двох окремих квитків, а не один квиток в обидва кінці. Квитки вважаються незалежними один від одного в разі скасування рейсу або внесення в нього змін, а також порушень авіатрафіку, таких як страйки та зміни в розкладах авіарейсів. Застосовуються власні правила кожного окремого авіаперевізника.

          Авіаквитки з різними номерами бронювання завжди вважаються незалежними один від одного рейсами.
        • Авіаквитки з кількома етапами/різним порядком використання
          Ваш квиток в обидва кінці або в одну сторону може складатися з декількох етапів. Згідно з умовами більшості авіакомпаній такі етапи мають використовуватися послідовно. В іншому випадку багато авіакомпаній відмовлять у транспортуванні на подальших етапах рейсу (тобто неспроможність використати один етап рейсу може зробити інші етапи, зазначені у квитку, недійсними). Якщо пасажир із квитком в обидва кінці не вилетить, авіакомпанія може скасувати зворотний рейс.
        • Вагітність
          Деякі авіакомпанії відмовляються перевозити жінок, які вагітні уже протягом понад 28 тижнів на час першого або зворотного рейсу. Якщо ви вагітні, зверніться в авіакомпанію та проконсультуйтеся з лікарем щодо можливості перельоту.
        • Квитки для дітей і немовлят
          Зверніться в авіакомпанію, щоб дізнатися про умови подорожування з дитиною без придбання для неї окремого місця. Зазвичай дітям, яким виповнилося 2 роки, потрібно купувати окремі місця, а діти віком від 0 до 2 років можуть подорожувати як немовлята без власного місця. Якщо немовляті виповниться 2 роки до завершення подорожі, на всю подорож потрібно придбати дитячий квиток. Забороняється бронювати квитки для немовлят до їхнього народження, оскільки правильне ім’я та дата народження мають відповідати зазначеним у паспорті. Ми не відшкодовуватимемо будь-які витрати, якщо від самого початку ви забронювали неправильний тип квитка.
        • Неповнолітні особи без супроводу
          Ми не надаємо послуг посередника з бронювання квитків для неповнолітніх осіб без супроводу дорослих. Дітей віком до 18 років має супроводжувати доросла особа. Деякі країни й авіакомпанії відмовляються приймати дітей віком до 18 років, яких не супроводжує законний опікун. Зауважте, що для надання послуг дітям віком до 18 років деякі авіакомпанії вимагають надати свідоцтво про народження.
        • Загублений/пошкоджений багаж
          Як посередник Ми не несемо жодної відповідальності за загублений або пошкоджений багаж. Про виникнення будь-яких проблем слід негайно повідомити представника авіакомпанії в аеропорту.
        • Наземне транспортування та ночівля
          Зазвичай вартість користування будь-якими видами наземного транспорту та ночівлі не входить у вартість квитка. Ви несете особисту відповідальність за ознайомлення з розкладами руху наземного транспорту та цінами.
        • Час стикування між рейсами
          Стандартні квитки, заброньовані на Порталі, включають затверджений час стикування. Час, потрібний для стикування між рейсами, розраховується авіакомпаніями. Якщо затримка певного етапу рейсу призводить до неможливості стикування, авіакомпанії мають допомогти вам дістатися кінцевого пункту призначення (див. Розділ 11.1).
          У разі бронювання окремих квитків авіакомпанії не несуть відповідальності за неможливість стикування, спричинену затримками. Тому ви маєте стежити за тим, щоб часу на стикування було достатньо відповідно до вимог авіакомпаній і аеропортів. Будь-які витрати, пов’язані з неможливістю стикування, не відшкодовуватимуться.
        • Подвійне бронювання
          Подвійне бронювання означає, що на одного пасажира заброньовано принаймні два квитка в одній авіакомпанії. У разі подвійного бронювання авіакомпанія може скасувати ваші поїздки. Це також можливо, якщо бронювання здійснено через різні туристичні агентства. Ми не несемо відповідальності за скасування з боку авіакомпаній, а також за їхню відмову відшкодувати ваші витрати через підозру в подвійному бронюванні.
    3. Авіакомпанії, діяльність яких заборонена в ЄС (чорний список) Зауважте, що діяльність певних авіакомпаній у межах ЄС заборонено згідно з рішенням Європейської комісії, ухваленим у тісній співпраці з національними органами керування авіатранспортом. Діяльність таких авіакомпаній заборонено, оскільки вони вважаються небезпечними або такими, що не контролюються належним чином керівництвом відповідної країни.
      Список заборонених авіакомпаній доступний за цим посиланням:
      Чорний список (список авіакомпанії, діяльність яких заборонено в ЄС)
    4. Зміни в розкладах і скасування рейсів авіакомпаніями
      1. Ваша угода з відповідною авіакомпанією може передбачати можливість скасувати бронювання або внести в них зміни. Ми сповістимо вас про зміни, щойно авіакомпанія проінформує нас про них.

        У разі зміни розкладу авіакомпанією ми не стягуємо комісію за повторне бронювання за наданим авіакомпанією варіантом. У разі скасування авіакомпанією ми не стягуємо комісію за запит на повернення коштів через скасування. Для отримання додаткової інформації про повернення коштів прочитайте розділ 9.3.

        Якщо в разі зміни або скасування розкладу авіакомпанією ви попросите нас знайти альтернативний варіант рейсу, крім того, який вже надано авіакомпанією, ми пропонуємо обробити запит від вашого імені, якщо це дозволено умовами авіакомпанії. Щоб переглянути список і вартість наших послуг, натисніть тут.
      2. Розклади рейсів, наведені в підтвердженні бронювання, можуть змінюватися в період між датою бронювання й фактичною датою подорожі. Ми рекомендуємо вам стежити за оновленнями та звернутися в авіакомпанію щонайменше за 72 години до запланованого відправлення рейсу, щоб переконатися, що рейс (і будь-які пов’язані рейси) відбуватимуться за розкладом. Ми не контролюємо зміни в розкладі авіакомпанії та не несемо відповідальності за витрати, що можуть бути спричинені внаслідок таких змін.
    5. Зміни та скасування, запитані вами
      1. Умови внесення змін у бронювання рейсів (включно зі зміненням імені пасажира, пункту призначення та дати подорожі) і відшкодування внаслідок скасування встановлює відповідна компанія, яка є вашим контрагентом за угодою щодо надання послуг із перельоту. Ми як посередник жодним чином не впливаємо на такі умови.
      2. Якщо ви хочете внести зміни у своє бронювання або надіслати запит на відшкодування за скасування, ми пропонуємо додаткову послугу з надсилання такого запиту від вашого імені, якщо такі зміни або відшкодування в разі скасування передбачено умовами авіакомпанії. У процесі бронювання таких додаткових послуг ми інформуватимемо вас про подальші умови та вартість надання цих послуг. Щоб переглянути список і вартість наших послуг, натисніть тут.
      3. Щоб Ми могли обробити запитані Вами зміни, Ми повинні отримати Ваш запит на зміну не пізніше, ніж за 24 години до початку подорожі.

        Якщо Ваш запит більш терміновий, рекомендуємо звернутися безпосередньо до відповідної авіакомпанії.
      4. Якщо Ви придбали нашу власну послугу «Гнучкий квиток», ознайомтеся з розділом 8.1 щодо змін дати й/або часу бронювання вашого авіаквитка.
      5. Якщо Ви придбали нашу власну послугу «Гарантія скасування», ознайомтеся з розділом 8.3 щодо скасування ваших авіаквитків і повернення коштів.
      6. Якщо Ви придбали нашу власну послугу «Скасування з будь-якої причини», ознайомтеся з розділом 8.4 щодо скасування ваших авіаквитків і повернення коштів.
    6. Неприбуття на рейс Якщо ви не прибули на свій рейс, цим ви вповноважуєте нас надіслати запит в авіакомпанію від вашого імені щодо можливого відшкодування. Ми маємо право, але не зобов’язані діяти таким чином, і це не впливає на ваше право надіслати запит на відшкодування коштів, на які ще не подавалася заявка, безпосередньо в авіакомпанію.

      Якщо ми отримаємо відшкодування від вашого імені, ми вирахуємо з отриманої суми свою комісію. Щоб переглянути список і вартість наших послуг, натисніть тут. Ми будемо зберігати будь-які відшкодування, отримані від вашого імені, за вирахуванням наших зборів, протягом 12 місяців після дати рейсу. Ви зможете подати запит на переказ цієї суми, за вирахуванням наших зборів, у будь-який час до закінчення 12-місячного періоду, звернувшись до нашої служби підтримки клієнтів.
    7. Процес підтвердження особи, що проводиться авіакомпанією Деякі авіакомпанії можуть вимагати підтвердження вашої особи перед відправленням, і ми як посередник для придбання авіаквитків ніяк не контролюємо цей процес. Цей процес перевірки проводиться авіакомпанією (якщо потрібно) після бронювання й може спричинити незначні додаткові витрати (зазвичай менше ніж 1 євро).

      Крім того, якщо ви вирішите не завершувати процес підтвердження онлайн перед відправленням, як того вимагає авіакомпанія, і вирішите завершити його в аеропорту, майте на увазі, що це може призвести до додаткових зборів. Такі збори стягуються безпосередньо авіакомпанією відповідно до правил авіакомпанії і не підлягають поверненню нами.

      Будь-які витрати, пов’язані з процесом підтвердження, визначаються й стягуються авіакомпанією. Як посередник, ми не маємо жодних повноважень або зобов’язань щодо цього процесу. Рекомендуємо ознайомитися з умовами й положеннями конкретної авіакомпанії щодо відповідних зборів перед бронюванням.

      Якщо авіакомпанія, з якою ви вирішили подорожувати, вимагатиме будь-якої перевірки, вам повідомлять про це під час бронювання. Перед завершенням платежу уважно перегляньте інформацію, щоб переконатися, що вам відомо про будь-які вимоги чи потенційні додаткові витрати, пов’язані з процесом перевірки.
  4. ПОСЕРЕДНИЦТВО З БРОНЮВАННЯ ГОТЕЛЬНИХ НОМЕРІВ Бронювання ночівлі в готелях через Портал здійснюється за посередництва Booking.com.

    Тому всі запити, пов'язані з бронюванням, внесенням змін або скасуванням, потрібно надсилати безпосередньо на сайт Booking.com. Тут наведено контактні дані для сайту Booking.com.

    З умовами та правилами використання служби Booking.com можна ознайомитися на її веб-сайті.
  5. ПОСЕРЕДНИЦТВО З БРОНЮВАННЯ ПОСЛУГ ІЗ ПРОКАТУ АВТОМОБІЛІВ Послуги прокату автомобілів, заброньованих через Портал, здійснюються посередником, компанією Booking.com Transport Limited («Rentalcars.com»).

    Усі запити, пов’язані з бронюванням автомобілів, внесенням змін або скасуванням, потрібно надсилати безпосередньо на сайт Rentalcars.com. Тут наведено контактні дані сайту Rentalcars.com:
    Контактні дані місцевих представництв можна знайти на веб-сайті Rentalcars.
    Ознайомитися з умовами та правилами служби Rentalcars.com можна тут.
  6. СПЕЦІАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ПОСЕРЕДНИЦТВА З БРОНЮВАННЯ КІЛЬКОХ ПОСЛУГ Портал пропонує можливість змішувати та поєднувати кілька індивідуальних послуг за вашим бажанням. У цьому разі ви вповноважуєте нас діяти як посередник під час бронювання різноманітних послуг для туристів, що пропонуються різними постачальниками. У процесі бронювання ви отримаєте чіткі відомості про відповідних постачальників до завершення бронювання. У разі придбання окремих послуг між вами та нами не укладається окремий договір. Натомість ви укладаєте кілька договорів на надання окремих послуг із кожним постачальником. У цьому разі ми діємо виключно як посередник із надання кожної окремої послуги для туристів.
  7. ВІДОМОСТІ ПРО ВИМОГИ ДО ПАСПОРТІВ, ВІЗ І МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ
    1. Вимоги до паспортів, віз і/або медичного страхування можуть змінюватися, тому вам слід заздалегідь перевірити цю інформацію у відповідних органах влади (у посольстві, консульстві тощо). Ви несете відповідальність за наявність дійсного паспорта та (за потреби) візи. Обов’язково включіть у поїздку всі транзитні пункти, для відвідування яких може знадобитися віза. Отримання візи часто займає певний час, тому вам слід подати документи заздалегідь. Ми не несемо жодної відповідальності за клієнтів, у яких немає потрібних документів.
    2. Кожне місце призначення має власні вимоги до документів щодо в’їзду, щеплень тощо, які також можуть залежати від національності пасажира. Ви відповідаєте за надання відповідних документів. Ми не несемо жодної відповідальності за інциденти, пов’язані з недотриманням таких офіційних правил. Тому ми наполегливо рекомендуємо ознайомитися з формальними процедурами, прийнятими у вибраному місці призначення або транзитних країнах, а також дізнатися, скільки часу потрібно для отримання всіх пов'язаних документів.
  8. НАШІ ВЛАСНІ ПОСЛУГИ
    1. Гнучкий квиток
      1. Якщо в процесі бронювання ви придбаєте послугу «Гнучкий квиток», то зможете змінити дату та/або час рейсу за дотримання умов, викладених у цьому розділі, без сплати нашої комісії та/або комісії авіакомпанії за зміну. Надаючи послугу «Гнучкий квиток», ми діємо лише як посередник під час укладання договору на перевезення між вами та відповідною авіакомпанією. Оскільки «Гнучкий квиток» — це наша власна послуга (тобто ви не можете скористатися нею, звернувшись безпосередньо в авіакомпанію), усі запити на перебронювання в межах цієї послуги потрібно надсилати через нашу службу підтримки клієнтів (див. Розділ 8.1.4).
      2. Послуга «Гнучкий квиток» дає змогу повторно забронювати рейси за дотримання наведених нижче умов.
        • Усі запити на повторне бронювання потрібно здійснити відповідно до розділу 8.1.4 принаймні за 24 години до первинного часу відправлення.
        • Можна повторно забронювати послуги виключно однієї авіакомпанії, тобто ви можете повторно забронювати лише рейс, який проводить та сама авіакомпанія, що вказана в квитку, який було заброньовано спочатку.
        • Сегменти рейсу необхідно використовувати в порядку первинного бронювання.
        • Заборонено змінювати каютний клас або клас бронювання для одного рейсу.
        • Заборонено повторно бронювати квиток на так звану «проміжну посадку» (яка включає перебування в транзитному місті протягом довшого періоду часу, ніж указаний у первинному заброньованому квитку).
        • Неможливо змінити пункт відправлення та/або призначення для першого або зворотного рейсу.
        • Послуга «Гнучкий квиток» не передбачає змінення або виправлення імен.
        • Повторне бронювання за послугою «Гнучкий квиток» може бути зроблено лише один раз, або для частини бронювання, або для всього бронювання, на які поширюється «Гнучкий квиток». Після підтвердження зміни послуга «Гнучкий квиток» вважається використаною.

          Нова подорож може розпочатися не раніше, ніж через 24 години після подання запиту на зміну.
      3. Послугу «Гнучкий квиток» потрібно забронювати й оплатити в процесі бронювання. Її не можна додати згодом.
      4. Щоб повторно забронювати квиток, Ви повинні звернутися до нашої служби підтримки (див. «Контакти»).
      5. Повторне бронювання завершиться, лише коли ми підтвердимо його електронною поштою. Якщо ви не отримали підтвердження, зверніться в нашу службу підтримки клієнтів.
      6. Можливість повторного бронювання квитків за допомогою послуги «Гнучкий квиток» залежить від їхньої наявності. Якщо змінення квитка передбачає зростання його вартості або скасування знижки для пасажира (наприклад, знижки на дитячий квиток), Ви несете відповідальність за додаткові витрати. Ми не несемо відповідальності за можливий вплив повторного бронювання на додаткові послуги, замовлені безпосередньо в авіакомпанії (наприклад, бронювання додаткового багажу або місць).
      7. У разі скасування рейсу вартість послуги «Гнучкий квиток» не відшкодовуватиметься.
      8. Немовлята (діти до 2 років) включаються в «Гнучкий квиток» відповідального дорослого, який подорожує з немовлям. Немовля включається в будь-яке повторне бронювання рейсів з використанням «Гнучкого квитка», зроблене дорослим.
    2. Гарантія самостійної пересадки
      1. Якщо наші послуги щодо допомоги з гарантією стикування, як зазначено в цьому Розділі 8.2 (далі — «Гарантія самостійної пересадки»), включено у ваше бронювання, це буде чітко зазначено під час процесу бронювання та в підтвердженні бронювання. Якщо ваше бронювання також включає інші стикування, будь ласка, зверніть увагу, що Гарантія самостійної пересадки поширюється лише на ту частину вашого бронювання, яка позначена як «самостійна пересадка».
      2. За винятком виключень нижче, Гарантія самостійної пересадки застосовується в таких випадках (кожен — «Зміна»):
        • якщо будь-який із ваших рейсів перенесено, затримано або скасовано відповідною авіакомпанією, у результаті чого ви пропустили рейс до місця призначення;
        • якщо ви пропустили стикувальний рейс через затримки багажу або втрати поза вашим належним контролем; та
        • якщо ви пропустили стикувальний рейс через митні або імміграційні процеси поза вашим належним контролем.
      3. Гарантія самостійної пересадки не застосовується:
        • якщо Зміна стосується лише рейсів у межах одного квитка (видається як один електронний квиток / запис реєстрації пасажира). Авіакомпанія, яка здійснює ці рейси, несе відповідальність за будь-які проблеми та узгодження Зміни рейсів (ви можете звернутися безпосередньо до відповідної авіакомпанії для отримання допомоги та/або відповідей на запитання);
        • якщо Зміну спричинили форс-мажорні ситуації, тобто обставини поза розумним контролем авіакомпанії, як-от, серед іншого, політична нестабільність, екстремальні погодні умови, ризики безпеки, страйки, значне обмеження експлуатації аеропорту та/або банкрутство/неплатоспроможність авіакомпанії;
        • через будь-які дії (або відсутність дій), що перебувають у межах вашого розумного контролю, зокрема, наприклад, якщо ви пропустили рейс, тому що (i) не мали відповідної візи, проїзних документів або будь-якої іншої документації, необхідної для вашої подорожі; або (ii) порушили будь-які правила та обмеження авіакомпанії; або
        • якщо ви подорожуєте із зареєстрованим багажем, хоча забронювали подорож із самостійною пересадкою з позначкою «без зареєстрованого багажу», тобто в разі подорожі із самостійної пересадкою з коротким часом стикування; або
        • якщо ви внесли зміни до бронювання без нашого попереднього схвалення.
      4. Якщо Ви бажаєте скористатися Гарантією самостійної пересадки, Ви повинні проінформувати Нас без зайвих затримок, щойно дізнаєтеся про Зміну. Контактні дані можна переглянути тут.
      5. Допомога з Гарантією самостійної пересадки — альтернативні рейси або повернення коштів.
        Після того як нас будемо проінформовано про Зміни, ми запропонуємо вам вибрати один із таких варіантів:
        а) альтернативні рейси до кінцевого місця призначення за наш рахунок (вам буде повідомлено точні рейси, запропоновані нами);
        б) повернення ціни, яку ви заплатили за невикористані рейси під час бронювання; або
        c) рейси для повернення у ваш аеропорт відправлення за наш рахунок (вам буде повідомлено точні рейси, запропоновані нами).
      6. Ваше прийняття запропонованої допомоги
        Ви повинні повідомити нас про своє рішення якомога швидше, після того як ви отримали від нас додаткову інформацію про варіанти, визначені в підрозділах 5 (a)–(c) вище.
      7. Додаткові компенсації
        На додачу до ваших прав, викладених у цьому Розділі 8.2, Гарантія самостійної пересадки надає вам такі права:
        • Розміщення. Якщо Зміна відбувається в останній момент і ви залишаєтеся без розміщення на ніч (22:00–08:00), ми відшкодуємо для вас вартість розміщення на одну або кілька ночей. Гарантія самостійної пересадки покриває компенсацію, обмежену загальною сумою 100 USD на одного пасажира. Будь-яка компенсація на розміщення, яку ви отримуєте від авіакомпанії, вираховується з компенсації в межах Гарантії самостійної пересадки.
        • Їжа та напої (безалкогольні). Якщо Зміна призводить до затримки рейсів більше ніж на 4 години, ми відшкодуємо вартість їжі та безалкогольних напоїв на загальну суму до 12 USD на одного пасажира, що покривається Гарантією самостійної пересадки. Будь-яка компенсація вартості їжі та/або напоїв, яку Ви отримуєте від авіакомпанії, вираховується з компенсації за Гарантією самостійної пересадки.
        Зверніть увагу, що вам потрібно буде покрити витрати й надати нам квитанції за такі витрати.
    3. Гарантія скасування
      1. Якщо під час процесу бронювання було придбано Гарантію скасування, Ви можете звернутися до нас після бронювання рейсу, щоб скасувати свої рейси з будь-якої причини й натомість отримати електронний ваучер, що відповідає 90 % вартості квитків. Цей ваучер згодом можна буде використати для нового бронювання на Порталі. Умови цього розділу 8.3 застосовуються до нашої власної послуги «Гарантія скасування», поки Ми діємо в межах своїх повноважень як посередник між Вами та відповідною авіакомпанією. Оскільки Гарантія скасування є нашою власною послугою (тобто Ви не можете використовувати Гарантію скасування, звернувшись безпосередньо до авіакомпанії), усі запити за Гарантією скасування повинні подаватися через нашу службу підтримки клієнтів (див. розділ 8.3.5). Ми не стягуємо адміністративні збори в разі добровільного скасування з використанням Гарантії скасування або в разі нового бронювання за допомогою ваучера через наш Портал.
      2. Під час використання Гарантії скасування застосовуються умови нижче.
        • Усі запити на скасування має бути здійснено відповідно до Розділу 8.3.5 та отримано нами принаймні за 24 години до початкового часу відправлення.
        • Вартість ваучера відповідає 90 % вартості скасованого авіаквитка, включно з податками та зборами авіакомпанії, але без урахування витрат на Гарантію скасування та будь-яких додаткових послуг (наприклад, додатковий багаж, місця тощо). Якщо бронювання раніше змінилося, що призвело до збільшення вартості авіаквитка (наприклад, добровільна зміна дати, зміна імені, додатковий багаж тощо), вартість ваучера розраховується лише на основі початкового авіаквитка. У разі використання Гарантії скасування вартість ваучера в жодному разі не може перевищувати 81254 UAH на одну особу або 162507 UAH на одне бронювання, незалежно від вартості авіаквитків.
        • Ви маєте право скасувати свій авіаквиток і отримати ваучер із будь-якої причини, однак відповідно до цих умов. Запит на скасування також можна надіслати для окремого пасажира в бронюванні: у цьому випадку вартість ваучера розраховується пропорційно кількості пасажирів, які скасовують бронювання. Скасування не може бути виконано для частини поїздки
        • Ваучер можна використовувати лише на нашому Порталі відповідно до інструкцій, отриманих із ваучером. Ваучер не може бути об’єднано з іншими ваучерами, відшкодуваннями або акціями, а також не може бути використано в разі входу на Портал через сайти порівняння цін.
        • Ваучер можна використати лише раз. Після цього будь-яка невикористана сума ваучера буде вважатися втраченою.
        • Ваучер дійсний протягом 12 місяців із моменту отримання вами повідомлення про доступність ваучера для використання, що надходить протягом 7 робочих днів із моменту підтвердження вашого запиту на скасування. Після завершення строку дії ваучер втрачає свою вартість, і ви не можете претендувати на компенсацію будь-яким іншим чином.
        • Ваучер, що надається за умовами Гарантії скасування, можна використати лише для бронювання рейсів, а не для інших послуг, доступних на Порталі (наприклад, бронювання готелю або прокат автомобіля).
      3. Використовуючи Гарантію скасування для скасування бронювання / авіаквитка, Ви та ваші супутники відмовляєтеся від усіх прав на документи для подорожі, отримані через Нас від авіакомпанії. Купуючи послугу «Гарантія скасування», Ви погоджуєтеся, що Ми, виконуючи ваш запит на скасування, автоматично отримуємо всі права на авіаквиток і бронювання, а також право використовувати ці права відносно авіакомпанії.
      4. Використання Гарантії скасування буде неможливим, якщо авіакомпанія не зможе надати Туристичну послугу в разі оголошення її банкрутом або призупинення чи припинення її діяльності (у такому випадку вартість послуги «Гарантія скасування» не відшкодовується).
      5. Якщо ви бажаєте скористатися Гарантією скасування, вам потрібно звернутися до нашої служби підтримки клієнтів. Наш номер телефону та інші способи зв’язку можна знайти на Порталі. Зверніть увагу, що ми обробляємо запити всіх клієнтів у порядку черги.
      6. Гарантія скасування не застосовується, якщо для перебронювання авіаквитка та запиту на скасування ви зв’язуєтеся з авіакомпанією.
    4. Скасування з будь-якої причини
      1. Відповідно до умов цього розділу 8.4, у тому випадку і в той момент, коли Ви купите нашу послугу «Скасування з будь-якої причини» (далі — «Скасування з будь-якої причини») з бронюванням авіаквитків, Ви матимете можливість за потреби скасувати це бронювання з будь-якої причини й отримати повернення коштів за початкове бронювання. Ваша покупка послуги «Скасування з будь-якої причини» означає, що Ви приймаєте кожну з умов, викладених у цьому розділі 8.4, і погоджуєтеся їх дотримуватися. Якщо Ви не приймаєте будь-які з умов цього розділу 8.4 і не погоджуєтеся їх дотримуватися, Ви не маєте права купувати пропоновану нами послугу «Скасування з будь-якої причини», отримувати доступ до неї або іншим чином використовувати її. Придбана Вами послуга «Скасування з будь-якої причини» не підлягає передачі, і її не можна використати для жодних інших авіаквитків, окрім тих, які було придбано одночасно з послугою «Скасування з будь-якої причини» і в рамках тієї ж транзакції. Усі запити, включно із запитом на скасування, зроблені за послугою «Скасування з будь-якої причини», необхідно робити відповідно до розділу 8.4.2 і безпосередньо до Нас, а НЕ до авіакомпанії.
      2. У разі використання придбаної Вами послуги «Скасування з будь-якої причини» застосовуються наведені нижче умови.
        • Усі запити на скасування за послугою «Скасування з будь-якої причини» повинні надійти Нам не пізніше, ніж за 24 (двадцять чотири) години до початкового запланованого часу вильоту та до реєстрації будь-якої частини Ваших авіаквитків в авіакомпанії. У будь-який момент протягом останніх 24 (двадцяти чотирьох) годин до початкового запланованого часу вильоту або після реєстрації авіаквитків в авіакомпанії послуга «Скасування з будь-якої причини» вважатиметься такою, що втратила чинність. Після закінчення терміну дії послуги «Скасування з будь-якої причини» всі подальші зміни чи скасування придбаних вами авіаквитків регулюються тарифними правилами, установленими авіакомпанією для Ваших квитків.
        • Щоб скасувати свій рейс і активувати послугу «Скасування з будь-якої причини», Ви повинні зв’язатися з нашою службою підтримки клієнтів за телефоном або в чаті (див. розділ «Контакти» на нашому вебсайті).
        • Скасування не можна робити для частини поїздки. «Скасування з будь-якої причини» можна застосовувати лише для всіх пасажирів і всіх авіаквитків, заброньованих із цією послугою. Це означає, що якщо Ви скасуєте будь-який рейс у своєму бронюванні, то автоматично буде скасовано всі рейси в бронюванні для всіх пасажирів.
        • Якщо скасування здійснюється відповідно до цього розділу 8.4, Вам буде повернено всі кошти, сплачені Нам за Ваше початкове бронювання для всіх учасників поїздки, за вирахуванням вартості самої послуги «Скасування з будь-якої причини». Крім того, незалежно від загальної суми початкового платежу за бронювання, повернення коштів за послугою «Скасувати з будь-якої причини» обмежено загальною сумою в розмірі 2500 євро на одну особу.
        • Послуга «Скасування з будь-якої причини» додається лише до авіаквитків, придбаних у рамках тієї ж операції бронювання, що й послуга «Скасування з будь-якої причини». Якщо Ви додали якісь продукти, як-от додаткові місця або багаж, після завершення початкового бронювання, вартість цих доданих продуктів не підлягає відшкодуванню за послугою «Скасування з будь-якої причини» для початкового бронювання.
        • Якщо Ви відповідаєте вимогам для повернення коштів за послугою «Скасування з будь-якої причини», повернення Вам коштів буде оброблено з використанням тієї ж форми оплати, яку Ви використовували для оплати бронювання. Платіж для повернення коштів буде ініційовано протягом 48 (сорока восьми) годин з моменту отримання запиту на скасування Ваших авіаквитків.
      3. Користуючись своїм правом на скасування авіаквитків за послугою «Скасування з будь-якої причини», Ви й Ваші попутники (залежно від обставин) відмовляєтеся від усіх прав на будь-яку пряму компенсацію від авіакомпанії. Крім того, користуючись своїм правом на повернення коштів за послугою «Скасування з будь-якої причини», Ви автоматично передаєте Нам свої права на будь-яку компенсацію щодо Ваших авіаквитків безпосередньо від авіакомпанії.
      4. Послуга «Скасування з будь-якої причини» не застосовується і не може використовуватися за будь-яких із таких обставин:
        • якщо до подання Вами запиту на скасування за послугою «Скасування з будь-якої причини» авіаквитки було скасовано, переброньовано або іншим чином змінено Вами в авіакомпанії;
        • якщо до подання Вами запиту на скасування за послугою «Скасування з будь-якої причини» авіаквитки було скасовано авіакомпанією в результаті форсмажорних обставин. Форсмажорні обставини визначаються тут як будь-яка непередбачувана й неминуча катастрофа, яка перериває очікуваний хід подій і через яку авіакомпанія не може виконувати свої зобов’язання, зокрема будь-які природні й антропогенні лиха (наприклад, політична нестабільність, екстремальні погодні умови, ризики для кібербезпеки, страйки, значні обмеження роботи аеропорту, епідемії та пандемії);
        • якщо до подання Вами запиту на скасування за послугою «Скасування з будь-якої причини» авіаквитки було скасовано авіакомпанією з причин, відмінних від зазначених у пункті b) вище, і авіакомпанія не перебронювала квитки на інші рейси або іншим чином підтвердила та/або здійснила повернення коштів безпосередньо Вам;
        • якщо до подання Вами запиту на скасування за послугою «Скасування з будь-якої причини» Ви вже зареєструвалися в авіакомпанії на один із запланованих рейсів;
        • якщо Ви не скористалися своїм правом на скасування за послугою «Скасування з будь-якої причини» принаймні за 24 (двадцять чотири) години до початкового запланованого часу відправлення Вашого рейсу; або
        • якщо до подання Вами запиту на скасування за послугою «Скасування з будь-якої причини» авіакомпанія оголосила про банкрутство й/або іншим чином призупинила або припинила свою діяльність і надання туристичних послуг і більше не в змозі надавати придбані рейси й інші туристичні послуги.
      5. Вартість самої послуги «Скасування з будь-якої причини» не підлягає відшкодуванню, за винятком ситуацій, описаних у розділі 8.4.4, пункт c) або f), і в такому випадку ви матимете право на відшкодування вартості лише самої послуги «Скасування з будь-якої причини».
      6. Умови послуги «Скасування з будь-якої причини» не передбачають пропозиції страхового полісу або страхового покриття і не є ні страховим полісом, ні страховим покриттям відповідно до ширшого визначення страхового контракту і не повинні хибно тлумачитися як такі.
  9. ТАРИФИ Й ОПЛАТА
    1. Оплата
      1. Оплату Послуг для туристів обробляємо ми чи партнери, що входять у нашу групу компаній (у співпраці з нашим постачальником платіжних послуг, який надає послуги з обробки платежів), або Постачальник послуг. Під час надання нашим постачальникам платіжних послуг усі відомості про оплату, що належать нашим клієнтам, шифруються на захищеному сервері.
      2. Залежно від умов бронювання та додаткових послуг платіж може розбиватися на дві окремі транзакції, що підлягають окремій оплаті наших послуг і послуг їхнього Постачальника. З вас буде стягнуто плату, що не перевищує загальну вартість, указану на нашому сайті. Застосовуються аналогічні заходи безпеки. У деяких випадках ціни та збори від Постачальника послуг можуть бути показані в іншій валюті, ніж та, що вибрана на Порталі. Натомість ми вказуємо орієнтовну вартість у валюті Порталу за замовчуванням. У результаті під час бронювання за допомогою кредитної картки сума, що стягується Постачальником послуг, може дещо відрізнятися через коливання валютних курсів, конверсію та можливі збори, що накладаються емітентом картки. Якщо зазначене вище може застосовуватися до вашого бронювання, вас буде поінформовано про це під час бронювання.
      3. Щоб ми змогли обробити ваш платіж, переконайтеся, що на вашому рахунку достатньо коштів. Якщо під час обробки платежу виникнуть проблеми, ми спробуємо повторно обробити його разом із нашим постачальником послуг оплати. Якщо нам усе одно не вдасться стягнути платіж у повному обсязі, ми якнайшвидше зв’яжемося з вами і надамо вказівки щодо інших способів оплати. Якщо ми не отримаємо платіж, після того як ви виконаєте наші подальші вказівки, про нездійснений платіж буде повідомлено компанію зі стягнення заборгованості.
    2. Шахрайство під час оплати
        Якщо у нас виникнуть підозри в шахрайстві, ми зберігаємо за собою право відмовити в обробці такого платежу. У разі підозри злочину може вимагатися підтвердження законності оплати. Про будь-які види шахрайства під час оплати буде повідомлено поліцію. 
    3. Компенсація
      1. Повернення коштів здійснюється відповідно до Умов або правил Постачальника послуг. Якщо ви маєте право на повернення коштів, його буде здійснено за допомогою того ж способу оплати, що використовувався для оплати бронювання. Зверніть увагу, що тарифи на авіаперевезення містять різні позиції, і не всі з них може бути відшкодовано, тому, навіть якщо Ви маєте право на повернення коштів відповідно до Умов або правил Постачальника послуг, сума відшкодування може відрізнятися від повної загальної суми, сплаченої за ваше бронювання.
      2. Усі відшкодування виплачуються відповідним Постачальником послуг, і ми як посередник не впливаємо на час обробки запиту Постачальником послуг.
      3. Як посередник ми обробляємо відшкодування платежу лише тоді, коли ми вже отримали відповідний платіж від відповідного Постачальника послуг.
      4. Загальна вартість вашого бронювання включатиме вартість Туристичних послуг і будь-яких додаткових продуктів, а також нашу комісію. Будь-які додаткові продукти Постачальника послуг підлягають відшкодуванню лише в тому обсязі, у якому Ми отримали відповідні суми від Постачальника послуг. Наші власні додаткові продукти, як правило, не підлягають поверненню, за винятком випадків, коли Ви не змогли скористатися ними з нашої вини.
  10. ПРЕТЕНЗІЇ
    1. Претензії щодо надання Послуг для туристів
      Про будь-які проблеми, зауваження або претензії щодо фактичного надання Послуг для туристів слід безпосередньо повідомляти відповідного Постачальника послуг (туристичного оператора, авіакомпанію, страхувальника, компанію з прокату автомобілів, готель), з яким укладено договір щодо відповідних Послуг для туристів. Крім того, ознайомтеся з Розділом 11, щоб дізнатися про ваші права згідно з регламентом ЄС.
    2. Скарги щодо наших власних послуг
      Якщо у Вас є претензії щодо наших власних послуг, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів тут.
  11. ПРАВА КЛІЄНТА ЗГІДНО З РЕГЛАМЕНТОМ ЄС
    1. Скасовані або затримані рейси
      Якщо ви в’їжджаєте в ЄС, виїжджаєте з нього чи користуєтеся послугами перевізника, що діє в межах ЄС, то можете вимагати відшкодування витрат безпосередньо у відповідної авіакомпанії, якщо рейс скасовано чи затримано або вам відмовлено в посадці. Щоб отримати додаткові відомості про Регламент ЄС 261/2004, клацніть тут.
    2. Відповідальність перевізника
      Регламент ЄС (889/2002) щодо відповідальності перевізників за нещасні випадки. Регламент наведено тут.
  12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
    1. Ви погоджуєтеся, що Ми діємо як посередник між Вами й Постачальником послуг. За жодних обставин ми не несемо відповідальності за Туристичні послуги, які Ви забронювали в одного або кількох Постачальників послуг.
    2. Якщо Постачальник послуг не може з будь-яких причин надати Послугу для туристів, зокрема, але не виключно через надзвичайні події або обставини, що перебувають поза контролем Постачальника послуг (форс-мажорні обставини) або через його банкрутство, ми можемо діяти лише як посередник і відшкодувати кошти, уже отримані від відповідного Постачальника послуг.
    3. Що стосується наших власних послуг, Ми несемо відповідальність за збитки з обмеженнями, установленими цими Умовами й положеннями, за умови, що такі обмеження дозволені законодавством. За винятком випадків, коли Ви зазнали тілесних ушкоджень через наші послуги, або в разі грубої недбалості з нашого боку, Ми несемо відповідальність лише за прямі збитки, яких Ви фактично зазнали, які сплатили або понесли через невиконання наших зобов’язань щодо надання наших власних послуг.
  13. ЗАСТОСОВНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТА ВРЕГУЛЮВАННЯ СУПЕРЕЧОК
    1. Застосовне право
      Фінське законодавство застосовується виключно до цих Умов і положень, а також до договору між Вами та нами.

      На Вас як на клієнта розповсюджуються всі обов'язкові положення законодавства країни, у якій Ви проживаєте. Жодні положення цих Умов і правил, включно з цим Розділом 13.1, не впливають на Ваші права як клієнта, передбачені такими обов'язковими положеннями місцевого законодавства.
    2. Вирішення спорів онлайн
      Європейська комісія забезпечує платформу для врегулювання суперечок онлайн (ODS – online dispute resolution) за такою адресою: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  14. ЗАХИСТ ДАНИХ Ми серйозно ставимося до захисту ваших персональних даних. Докладні відомості про збирання, обробку та використання особистих даних наведено в нашій Політиці конфіденційності.
  15. ДОДАТОК 1. ВАРТІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДОПОМОГИ

    Сервісні збори

    477 UAH на пасажира 

    Щодо запитів на пошук альтернативного варіанту рейсу, крім того, який вже запропоновано авіакомпанією, у разі зміни або скасування розкладу авіакомпанією (див. розділ 3.4).

    1270 UAH на пасажира

    Для запитуваних вами змін або скасування, а також для надання допомоги вручну, як-от оформлення нового бронювання або додавання пасажирів (див. Розділ 3.5).

    2064 UAH на пасажира

    Застосовується лише до запитів про повернення коштів, запитаних після початкової дати відправлення у разі неприбуття на рейс (див. Розділ 3.6).

    *Усі ціни включають ПДВ

    Зверніть увагу, що будь-які зміни та/або відшкодування регулюються умовами авіакомпаній та правилами оплати авіакомпанії. Може стягуватися додаткова плата авіакомпаній. Ми як посередник не несемо за це відповідальність.

    Якщо в результаті потрібної зміни збільшується вартість квитка або пасажир втрачає право на спеціальну ціну, відповідальність за ці витрати він несе самостійно.

Останнє оновлення: 2024-01-17

'Trip'